Kontakt
Kontakty
Infolinka zákaznického servisu:
+420 601 552 660
Zákaznická linka je Vám k dispozici v pracovní dny od 9 do 17 hodin.
Email zákaznického servisu:
Na Vaše emailové dotazy Vám v pracovní dny odpovíme do 24 hodin.
Provozovatel a majitel eshopu: exclusive essential s.r.o.
Divadelní 1032/14
110 00 Praha 1
IČO: 28891180
DIČ: CZ28891180
Společnost je vedena Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 151394.
Služby
Zákaznický servis Best-Boty.cz je zde pro Váš pohodlný nákup. Ochotně Vám podáme veškeré informace o produktech a jejich dostupnosti. Poradíme Vám s výběrem té správné velikosti, stejně jako s volbou platby či dopravy pro Vaši zásilku.
Podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy najdete ZDE nebo v obchodních podmínkách
Reklamace
Reklamace se vztahují na zboží s výrobní vadou, která se projeví v záruční době 24 měsíců, není-li záruční lhůta vzhledem k povaze daného zboží zkrácena. Záruční doba začíná běžet okamžikem převzetí zboží kupujícím. Záruka se nevztahuje na zboží poškozené nevhodným zacházením či mechanickým poškozením, stejně tak na zboží opotřebené běžným užíváním. Respektujte proto při praní a čištění prádla prací symboly, které jsou výrobcem uvedené na etiketě.
Jak postupovat při reklamaci?
V případě reklamace prosím vždy nejdříve emailem kontaktujte náš zákaznický servis. K reklamovanému zboží prosím přiložte kopii daňového dokladu (faktury), kterou zasíláme s každou objednávkou a stručné zdůvodnění reklamace. Pokud fakturu již nemáte k dispozici, nezapomeňte do průvodního dopisu uvést číslo objednávky a Vaše kontaktní údaje (jméno, adresa, email, telefon). Zboží vybavené uvedenými dokumenty zabalte prosím do balíčku a zajistěte tak, aby při převozu nedošlo k jeho poškození. Odešlete na adresu exclusive essential s.r.o., Sedláčkova 472, 39701, Písek. o přijetí zboží na reklamačním oddělení budete emailem informováni o průběhu vyřizování reklamace.
Jak postupovat, když jste obdrželi jiné zboží, než jste objednali?
Ačkoli děláme maximum pro to, aby k pochybení při expedici zboží nedocházelo, ve výjimečných případech může dojít k tomu, že obdržíte jiné zboží, než jste objednali a než je uvedeno na faktuře. Jak v takovém případě postupovat? Nejprve nás kontaktujte emailem, domluvíme se na co nejsnazším řešení pro Vaši spokojenost.
Jak postupovat, pokud zboží bylo doručeno poškozené?
Doručí-li Vám přepravce zásilku, která ponese viditelné známky manipulace, bude rozbalená, rozlepená či mechanicky poškozená, zásilku v žádném případě nepřebírejte. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis, abychom se domluvili na dalším postupu.
Výměna zboží
Pokud Vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje nebo Vám nesedí vybraná velikost, tak Vám vrátíme peníze či vyměníme za jinou barvu nebo velikost daného zboží. Vrácené zboží však nesmí být poničené, použité, vyprané, nošené a musí být vráceno v originálním obalu. Pokud vrácené zboží bude jevit známky poškození či opotřebení, tak nebude přijato a bude Vám zasláno zpět.
