Doprava a platba
Internetový obchod Best-Boty.cz nabízí široký výběr možností dopravy, ze kterých si jistě vyberete právě tu, která Vám bude nejvíce vyhovovat. Jak shrnuje níže uvedený přehled, ceny se liší dle způsobu dopravy a platby, který zvolíte pro Vaši objednávku.
Ceny dopravy ČESKÁ REPUBLIKA
Přehled cen dopravy | Platba dobírkou | Platba předem | Zdarma při objednávce nad |
---|---|---|---|
PPL | 79 Kč | 69 Kč | 1499 Kč |
Dodací lhůty
U každého produktu na našem eshopu uvádíme dodací lhůtu. Potřebujete-li zjistit, kdy bude zásilka doručena Vámi zvoleným způsobem dopravy, přehled naleznete u každého produktu v tabulce „Když teď produkt objednám, kdy jej obdržím?“.
- Skladem:
Produkt budeme při objednávce do 14. hodin tentýž den expedovat, následující pracovní den bude kterýmkoli z přepravců doručen na Vaši adresu nebo připraven k vyzvednutí na pražské prodejně.
- Skladem Praha:
Zboží je skladem pouze v Praze a můžete si jej okamžitě vyzvednout na naší prodejně. Při objednání do 10. hodiny a výběru dopravy kurýrem Best-Boty.cz Vám balíček doručíme týž den v odpoledních hodinách kamkoli po Praze.
- Skladem:
Zboží je k dispozici jak na centrálním skladě v Písku, tak na pražské prodejně.
- Na cestě:
Produkt je na cestě od dodavatele na náš centrální sklad v Písku. Termín naskladnění uvádíme vždy v tabulce dostupnosti, stejně jako předpokládané datum doručení nebo osobního vyzvednutí.
- 2 – 4 dny:
Produkt je skladem u některého z našich dodavatelů. Je tedy nutné počítat s dodací lhůtou 2–4 pracovní dny. Tuto dobu potřebujeme k dopravení produktu na náš sklad a následnému vyexpedování na Vaši adresu, případně na pražskou prodejnu.
Nejvýhodnější doručení až domů
Kurýrní služba doručuje zásilky následující pracovní den po převzetí balíčku na našem centrálním skladě v Písku. Expedici zásilky Vám vždy potvrdíme sms zprávou a emailem, a to včetně čísla balíčku, kontaktu na zákaznickou linku kurýrní služby a odkazu na sledovací systém přepravce, ve kterém následně můžete kontrolovat cestu zásilky k Vám.
Jak probíhá doručení balíčku?
Kurýr zásilku přiveze na uvedenou dodací adresu v pracovní den mezi 8. a 18. hodinou. Doporučujeme při zadání objednávky zvolit dodací adresu, na které se po většinu dne vyskytujete, kurýři Vám zásilku doručí kamkoli, samozřejmě i do zaměstnání. Kurýři služby kontaktují zákazníky telefonicky v den doručení v dopoledních hodinách, aby se s Vámi domluvili na časových možnostech a místě předání. V případě, že po telefonické dohodě nebudete na adrese zastižen, kurýrní služba se pokusí balíček dodat následující pracovní den. Pokud ani tehdy nebudete přítomni, zásilka bude vrácena na náš centrální sklad a objednávku budeme nuceni stornovat. Rádi bychom upozornili, že nejsme schopni předem ovlivnit hodinu doručení. Konkrétní čas dodání je možné dohodnout přímo s kurýrem v den doručování zásilky.
Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na infolince 601 552 661, abychom se domluvili, jak dále postupovat.
Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení sms a emailu o expedici nebude balíček doručen a přepravní služba se s Vámi nespojí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na lince 601 552 661.
trojčíslí uvedené na rubu karty). Následně potvrdíte transakci a poté
je nutné stisknout tlačítko pro návrat k prodejci a na našem eshopu Vám
bude potvrzeno dokončení objednávky.
Pro platbu prostřednictvím PayPal se nejprve přihlaste
k Vašemu PayPal účtu v pravé části stránky platebního rozhraní,
zkontrolujte uvedené údaje a potvrďte platbu. Poté je nutné vrátit se na
naše stránky, kde bude objednávka dokončena.
- Platba v hotovosti při osobním odběru:
Při odběru zboží na prodejnách v Praze a Brně, na pobočce v Písku a na výdejních místech Uloženka.cz lze platit pouze v hotovosti, platební karty neakceptujeme. Děkujeme za pochopení.
